Fenomen bransoletki, jako elementu biżuterii dostrzegł Fortress Gifts, lider promocji gadżetowych, włączając do swojej oferty szeroką gamę bransoletek dla kobiet.
Modna bransoletka to już nie tylko dodatek pożądany na salonach, ale i produkt pierwszej potrzeby. Coraz bardziej modne, fantazyjne i barwne noszone pojedynczo lub łączone w różne zestawienia bransoletki stanowią element garderoby podczas różnych okazji. Fortress Gifts poleca ten produkt, który doskonale wpisuje się w kampanię promocyjną skierowaną do kobiet.W ofercie znalazło się kilka grup popularnego gadżetu, są to bransoletki sznurkowe, perełkowe, z tworzyw sztucznych oraz silikonowe. Bransoletki sznurkowe to ostatni krzyk mody, sznureczek pojedynczy lub kilka połączonych zapięciem, wraz z zawieszką o dowolnym wzorze (dostępne gotowe wzory lub projekty pod indywidualne zamówienie Klienta). Bransoletki perełkowe to kolejny modowy hit, można je nosić samodzielnie lub kilka jednocześnie. Dostępne różne odcienie i rozmiary kulek. Tworzywa sztuczne to materiały, które w przypadku bransoletek dają niemal nieograniczone możliwości, szczególnie jeśli chodzi o kształt gadżetu. Bransoletki silikonowe, za których popularnością stoi fakt, iż zwykle symbolizują jakąś wspólną ideę, pogląd który można wyrazić poprzez ich noszenie. Silikonowe opaski mogą posiadać zwykły nadruk reklamowy lub tłuczenie: wklęsłe bądź wypukłe, również w kolorze. Dostępne są też wersje dwukolorowe opasek.
Fortress S.A. jest liderem w realizacji promocji gadżetowych (Fortress Gifts) dla firm.
Łączy trendy w produktach promocyjnych z wiedzą, kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku, kontaktami handlowymi, wysokimi umiejętnościami w zakresie importu, logistyki i finansowania kontraktów.
Fortress S.A. dostarcza artykuły promocyjne w pełni odpowiadające potrzebom swoich Klientów. Kreatywne, nieszablonowe podejście pozwala na indywidualne dopasowanie upominku reklamowego, korespondującego z działalnością firmy i jej produktami. Fortress S.A. zapewnia również doradztwo i wsparcie w procesie tworzenia i realizacji kampanii promocyjnej.
Fortress cieszy się zaufaniem uznanych firm sektora FMCG, między innymi takich, jak: Unilever, Kompania Piwowarska, Danone, Nutricia, Terravita, L’oreal, Maspex, Coty, Lubella czy Coca-Cola.
Dotychczasowymi hitami okazały się dostarczane przez Fortress pacynki i puzzle wspierające sprzedaż produktów marki BoboVita, magiczne kubki Terravita będące upominkiem świątecznym dla Klientów marki oraz bajkowe lunchboxy Rama, cieszące się uznaniem w całej Europie, czy maskotki Małe Głody, towarzyszące promocji sprzedaży serków Danio.
Na europejskim rynku znalazło się 30 mln artykułów promocyjnych stworzonych przez Fortress Gifts.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów Fortress Gifts poszerzył swoją ofertę o nowe grupy produktowe. Mały sprzęt AGD to pierwsza z nowych propozycji, odpowiednia dla Klientów poszukujących produktów, które wspomogą spontaniczne akcje sprzedażowe. Druga grupa to tekstylia, w których imporcie Fortress S.A. ma wieloletnie doświadczenie. W szczególności ofertę stanowią T-shirty, do wykorzystania jako gadżet w akcjach promocyjnych lub jak element ubioru pracowników firmy.
www.fortressgifts.pl
www.facebook.com/FortressGifts
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/bransoletkowy-trend-poleca-fortress-gifts